18.10.2015

19. JAK STWORZYĆ - ZOMBAE


Wreszcie jest! Mój pierwszy, bardzo niedoskonały tutorial. Ale najważniejsze, że w końcu jest! Dziś pokażę Wam i opowiem jak stworzyłam gostka o sympatycznej nazwie ZOMBAE. Kto to taki? Jest to zombiak, ale w wydaniu bardziej komiksowym i czasami bardzo kolorowym. 
Od kiedy zobaczyłam filmiki Glam and Gore (Mykie jest moim guru jeśli chodzi o charakteryzację) na Youtube, bardzo chciałam zrobić takiego swojego Zombae i wreszcie mi się udało.
Co prawda wiele elementów mogłam wykonać inaczej, ale człowiek uczy się na swoich błędach i pewnie w przyszłym roku nie będzie tu tutorialu ze zdjęciami, a konkretny filmik. Taką mam przynajmniej nadzieję.
Jak jednak wiadomo, zawsze od czegoś zaczynamy i nie zawsze początki są wysokich lotów, ale najważniejsze, by zebrać się w sobie i zrobić COKOLWIEK. Tak, więc zaczynamy!


Mój próbny Zombae mocno opierał się na niebieskim zombiaku od Nicole Guerriero, chodzi mi o rozmieszczenie ran. Ten, który zaprezentuję Wam dzisiaj, jest inspirowany poniższym zdjęciem.


Zdecydowałam się właśnie na tego gnojka, bo bardzo spodobały mi się jego zęby i ten zacny kawałek mózgu. Poza tym kolorystyka jest przyjemna i ten zgniły zielony przypomina mi mojego ulubieńca, Czesia.
Przejdziemy teraz do kosmetyków, których użyłam do stworzenia, nazwijmy go, Czesia. 

Na stronie kosmetykomanii udało mi się zamówić pięć farb do malowania twarzy z Kryolanu, wiodącej marki, jeśli chodzi o kosmetyki do charakteryzacji. Kolory są bardzo intensywne, świetnie kryją i mają bardzo przyjemny zapach. 
Do stworzenia dwóch podstawowych, w tej charakteryzacji, kolorów wykorzystałam dwa małe pojemniczki podróżne. Dzięki temu mogę te kolory przechować bez obawy, że się zmarnują. Zgniłą zieleń uzyskałam łącząc zielony i biały z odrobiną żółtego, a różowy kolor z białego i bardzo ograniczonej ilości czerwieni. Różowy może się wydać na tym etapie za jasny, ale taki odcień był świetną bazą do cieniowania.

Następny produkt, to paleta cieni od Rainbow Eyes. Już kiedyś wspominałam o niej na blogu. Paleta kosztowała w granicach 60 zł, ale do wyboru mam mnóstwo pięknych cieni, które mają rewelacyjną pigmentację i ładnie się rozcierają. 
Pędzle, które użyłam to typowe pędzle kosmetyczne, jak i kilka z tych zwykłych do malowania farbami (pędzle były nowe). 

Do rozświetlania i obrysowywania użyłam dwóch eyelinerów z Golden Rose. Bardzo łatwo się z nimi pracuje, bo są dość miękkie. 

 

Kierując się zdjęciem Czesia, zaczęłam od zaznaczenia na twarzy i szyi konturów, które ułatwiły mi dalszą pracę. Nie dociskałam kredki zbyt mocno, by w razie potrzeby było łatwiej zmyć element, który chciałabym poprawić. 
Następnie, mając już wcześniej przygotowaną zgniłą zieleń, pomalowałam te obszary, które chciałam zachować jako skórę. 


Używając różowej farby wypełniłam te fragmenty, które miały być ranami, a także wystający z między zębów kawałek mózgu. Białą farbą pomalowałam zęby, czarną wypełniłam oczodoły oraz fragmenty szczęki. Nos zrobiłam nieco większy niż na początku.
Czarną kredką zaznaczyłam kontury wszystkich elementów nadając im tym samym wyrazistości i pomalowałam linię wodną, by nie odznaczała się przy otwartych oczach.


Końcowym etapem było cieniowanie. Do tego użyłam pędzli do nakładania i rozcierania cieni. Kolory cieni, to ciemniejsze czerwienie i róże, a także ciemne zielenie i czerń.
Do namalowania detali, takich jak pęknięcia na zębach, wykorzystałam cienki pędzelek do farb (można użyć też pędzelek do eyelinera) i czarną farbkę. 
Białą kredką dodałam trochę kresek i kropek, żeby rozświetlić niektóre partie, można było też użyć białej farbki, wtedy być może wyglądałoby to lepiej, ale nie chciałam narobić niepotrzebnego bałaganu i wybrałam "bezpieczniejszą" opcję.

 

Tak prezentuje się efekt końcowy. Mogę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona. Miałam wiele frajdy tworząc tego zombiaka, choć moja skóra krzyczy teraz o pomstę do nieba XD. 
Mam nadzieję, że tutorial nie wyszedł AŻ tak źle i komuś przypadnie do gustu ^^.


Ode mnie to tyle na dziś. Jeśli spodobała Ci się notka możesz ją polecić dalej, skomentować lub zostać obserwatorem bloga.

Ja z góry dziękuję i dzielę się z Wami kawałkiem smakowitego móżdżku ^^.

Ravi Ollie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Senkju for komentarz XD <3

Obserwatorzy