17.10.2015

18. HALLOWEEN HAUL - PARTYBOX


Przyszła pora na drugi i ostatni już halloweenowy haul. Tym razem mam kilka rzeczy z bardzo fajnej strony, gdzie mają bardzo rozbudowany asortyment jeśli chodzi o Halloween (link podam na końcu posta). 





Udało mi się upolować trzy komplety słomek z przyklejanymi elementami. Pierwszy komplet to BAT STRAWS, pakowane po 6 sztuk, za 4,90. Następnie mamy komplet BOO STRAWS (cena i ilość jak przy poprzednich słomkach) i komplet o nazwie PRZYJAZNA MUMIA, te kosztowały 7,89 i w paczce znajduje się 8 sztuk. 

W tym roku postanowiłam, że przygotuję kilka halloweenowych paczek. Nie chciałam jednak wrzucać tam tylko słodyczy ale też jakieś drobiazgi kojarzące się z Halloween. Również na Partyboxie znalazłam kilka zestawów takich akcesoriów, dobrze wykonanych i w dobrej cenie.

Moje ulubione nietoperze. W paczce jest ich sześć, trzy czarne i trzy różowe. Cena - 8,00 zł.

Całkiem okazała paczka robactwa (pająki, wężyki, stonogi, karaluchy i nietoperze). Jest tego 20 sztuk za jedyne 6,89 zł. 

Nieco mniejszy zestaw, bo zawierający 15 elementów, ale również bardzo fajny. Dałam za niego 7,41 zł.

Tutaj mamy torebki halloweenowe NAWIEDZONY DWÓR, 20 sztuk za 7,89 zł. Papilotki na muffinki w trzech kolorach, 75 sztuk za 10,89 (rewelacyjna cena). Zestaw kubeczków z tej serii co słomki PRZYJAZNA MUMIA, sztuk 8 za 5,89 zł.

Przy tym zdjęciu chcę jeszcze wspomnieć o taśmie z napisem "HAPPY HALLOWEEN". Taśma ma ponad dwa metry długości i kosztowała 8,89 zł.

To tyle z tego, co udało mi się jeszcze dokupić na Halloween. Jestem z nich bardzo zadowolona i tak jak obiecałam, dodaję link do sklepu, w którym robiłam zakupy.

PARTYBOX

Pozdrawiam,

Ravi Ollie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Senkju for komentarz XD <3

Obserwatorzy