11.10.2015

17. HALLOWEEN HAUL - PUMPKINS


Gdybym miała jakiś wybór w polszowych sklepach, pewnie przetraciłabym w nich całą wypłatę na halloweenowe dekoracje. Wyboru jednak ani widu, ani słychu, więc musiałam się zadowolić tym, co udało mi się wygrzebać w czeskim Kiku. Swoją drogą zastanawia mnie ta przepaść między polszowym Kikiem a czeskim. W polszowym Kiku świętuje się już Boże Narodzenie podczas, gdy Czesi eksponują ozdoby na Halloween. Wybacz Cebulandio, ale Czesi w tej rundzie wygrywają.
To pierwszy halloweenowy haul i tak się złożyło, że wszystko, co mam związane jest z dynią. Nie ma tego co prawda dużo, ale lepszy rydz niż nic.


W sklepie trafiłam na dość spory wybór lampek. Są one zasilane bateriami (grube paluszki), więc można je ułożyć wszędzie, gdzie tylko nam się podoba. Nie ma ich dużo, dlatego też kupiłam dwa komplety z tego rodzaju.

To drugi rodzaj lampek, które tak jak poprzednie też są zasilane bateriami. Świetnie się prezentują i dają nieco więcej światła od poprzedniczek.

Tę latarenkę kupiłam akurat w Leroy Merlin. Mieli przy kasie BARDZO skromne stoisko z lampionami. Małe, ale za to śliczne i czarujące ;).

Dyniowy łańcuch. Ma około dwóch metrów długości. Podzieliłam go na dwie części i zawieszę je na karniszach. Dynie są wykonane z papieru ozdobnego, który fajnie odbija światło. Do wyboru były jeszcze nietoperze, ale wreszcie zdecydowałam się na dynie.


Silikonowa foremka do muffinek w kształcie dyni.
Już nie mogę się doczekać, kiedy je zrobię.
Czaszunie i zombiaki to cukrowe ozdoby. Nie są one
częścią zakupów, ale chciałam o nich wspomnieć.



Mimo iż nie udało mi się zrobić porządnych zakupów w realnych sklepach, to zakupy internetowe były naprawdę udane. Paczka z następnymi pierdołami na Halloween pewnie już jutro do mnie wystartuje, więc maks pojutrze pokaże Wam, co upolowałam. 
Jak tylko przylecą do mnie barwniki spożywcze, możecie się spodziewać halloweenowych wypieków w tym halloweenowego torcika.

Ciekawa jestem, może Wy macie jakieś sprawdzone miejsca, gdzie można się obkupić na Halloween? 

Na dziś to tyle. Dzięki wielkie za uwagę.
Pozdrawiam,

Ravi Ollie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Senkju for komentarz XD <3

Obserwatorzy