14.06.2015

12. Il Volo - Grande Amore


Okej. Nadeszła pora, żeby pozachwycać się Il Volo, czyli tegorocznymi przedstawicielami słonecznej Italii w konkursie Eurowizji. 
Wciąż drażni mnie myśl, że głupie żyriiiii zepchneło te piękne głosy na trzecie miejsce, kiedy to właśnie oni zdaniem telewidzów zwyciężyli zdecydowaną przewagą głosów, ale postaram się nie skupiać na tych burakach, co dokładali swoje pięć groszy do głosowania, tylko na tych trzech fantastycznych, pięknych człowiekach. 


Il Volo to włoskie trio pop operowe, które zostało założone w roku 2009, a tworzą je: Gianluca Ginoble, Ignazio Boschetto i mój bae Piero Barone (ten w czerwonych okularach).
Chłopcy spotkali się w programie muzycznym Ti lascio una canzone i w jednym z odcinków śpiewali razem. Program wygrał Gianluca Ginoble, ale po wszystkim postanowili, że będą ze sobą współpracować. 
I bardzo dobrze, bo nie wyobrażam sobie życia bez Il Volo, bez ich wspaniałych głosów i bez mojego bae.

Il Volo wystąpili na Eurowizji z piosenką Grande Amore, która już od pierwszego przesłuchania sprawiła, że zmiękły mi kolana, a moje feelsy oszalały. Mam ogromną słabość do mocnych głosów, a te człowieki je mają. 





Nie byłabym sobą, gdybym nie pozachwycała się swoim nowym bae. Ma na imię Piero i może wygląda jak angry bird i jest często such weirdo very awkward, ale ma w sobie to coś.


Piękny bae jest piękny @.@




Widzicie te oczy? Ten uśmiech? Ten nos? To ciało?
Nie mogę nawet patrzeć na zdjęcia, bo dostaję zawału i krwotoku z nosa. 
Hehe.

Nic nie mam do Mansa. Lubię gościa, widać było radość malującą się na jego ryjku, kiedy wygrał, ale moim zdaniem, to Il Volo powinni wygrać. Ich piosenka była wyjątkowa, a i ich głosy były czymś nowym w tym konkursie. Okej, wiem, że w tamtym roku czy dwa lata temu operowym głosem śpiewał skórzany wampir z Rumunii, ale Il Volo skłonili się w stronę elegancji i włoskiego romantyzmu. 
Ludzie ich pokochali, a buractwo z żyriiiii skaszaniło sprawę. 

Ale co było, to było. Ja cieszę się z tego, że mogłam poznać Il Volo. Te człowieki przywracają mi wiarę w muzykę <3 .="" p="">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Senkju for komentarz XD <3

Obserwatorzy