25.05.2015

11. Noc Muzeów - Wyższa Szkoła Humanistyczna we Wrocławiu


Hej!
Wiem, że w tej notce miało być coś o moich chińskich zakupach, ale stwierdziłam, że nie będzie to tak interesujące jak zdjęcia z Nocy Muzeów. Co prawda nie miałam czasu, żeby wędrować od jednego muzeum do drugiego, ale miałam okazję pomagać przy wystawie organizowanej w naszej szkole. Wyższa Szkoła Humanistyczna we Wrocławiu postanowiła wystawić prace naszych wykładowców jak i studentów.
Nie będę się dzisiaj rozpisywać, bo w tym poście przede wszystkim chodzi o zdjęcia. 
Te zdjęcia są robione na szybko i mam jedynie te, które przedstawiają prace wykładowców, ale na końcu posta zostawię link, który przeniesie Was na stronę z fotorelacją z samej wystawy, gdzie będziecie mogli zobaczyć również resztę prac :).
Zapraszam do oglądania!









To mój ulubiony obraz.










To tyle, jeśli chodzi o moje zdjęcia. Robione były na szybkiego, ale cieszę się, że udało mi się je wykonać.

Oto link do fotorelacji z wystawy: NOC MUZEÓW 2015 - WSH.

Pozdrawiam ciepło,
Ravi Ollie

1 komentarz:

  1. Powiem szczerze, że na sztuce się nie znam - a bynajmniej nie tak bardzo jakbym chciała. Większość tłumaczeń mojej polonistki o kompozycji, koncepcji czy chociaż symboliki przepadała w odmętach młodzieńczego niezainteresowania. Jakkolwiek, obrazy są świetne i pobudzają wyobraźnię - szczególnie "Czarne Słońce" przypadło mi do gustu. Pewnie z powodu kolorystyki i ogólnego wykonania.

    PS: Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń

Senkju for komentarz XD <3

Obserwatorzy