1.05.2015

9. Pytania i odpowiedzi z Ravi Ollie

Hej!
Jak widać zmieniłam wygląd bloga i muszę przyznać, że całkiem dobrze się z nim czuję. Wiem, że jest wiosna i powinnam postawić na jasne, przyjemne kolory, ale koniecznie chciałam wypróbować napisy z poświatą, które oczywiście najlepiej wyglądają na ciemnym tle. Napis "The Raviollies" stworzyłam w gimpie, w którym działam od długiego czasu i kocham ten program nad życie :D.
Dziś pytania i odpowiedzi. Garść pytań znalazłam w internetach i całkiem przyjemnie się na nie odpowiadało.
Indżoj!



1. 5 sposobów na zdobycie mojego serca.

- porwanie i nielegalna operacja,
- randka przy horrorach i pizzy,
- jak najmniejsza ilość romantyzmu,
- angielski akcent,
- musisz mieć tak porypany humor jak ja.

2. Coś, w czymś czujesz się mocna.

Przeglądanie tumblra

3. Książka, którą kochasz.

Mam dwie. Dyscyplina – Paco Ahlgern i Ręka mistrza – Stephen King

4. Jak dzisiaj ma się twoje samopoczucie?

Lepiej niż kilka dni temu, ale wciąż chcę rzucić wszystko w pierony i wyjechać zagramanice.

5. Hogwart czy Śródziemie?

JAK MAM WYBRAĆ?!
Śródziemie ma elfy i hobbitów, ale w Hogwarcie jest Severus... 
HOGWART!

6. Co myślisz na temat muzyki mainstreamowej?

Jeśli coś mi się podoba, to słucham. Nie ma dla mnie znaczenia czy muzyka jest mainstreamowa, czy nie.

7. Pięć rzeczy, które denerwują cię w zwierzętach.

Dwulicowość, brak lojalności, głupota, egoizm, obłuda, oh wait… to o ludziach.

8. Co lubisz robić w wolnych chwilach?

Przeglądać tumblra, fazować i kochać otp.

9. Jak ważna jest twoim zdaniem edukacja?

Jest bardzo ważna. Ludzie muszą się rozwijać, ale najpierw muszą znaleźć coś, co ich naprawdę fascynuje i z czym naprawdę chcieliby związać swoje życie. 

10. 10 piosenek, które ostatnio słuchałaś.

Troye Sivan – Happy little pill
Troye Sivan – Fun
Betty Who – Somebody loves you
Betty Who – High society
Betty Who – Just like me
Macklemore – Trift shop
Maroon5 – Sugar
American Authors – Best day of my life
Tylor Swift – Style
Bruno Mars – Uptown funk

11. Moja rodzina

Mama, tata, siostra, pies i trzy koty.

12. 5 facetów, których uważasz za atrakcyjnych.

Tyler Oakley
Phil Lester
Richard Armitage
Benedict Cumberbatch
Yeahnick Fromfield

13. Jaką masz opinię o swoim ciele?

Czasami je kocham, czasami nie. Generalnie nie jest mi z nim jakoś strasznie źle.

14. Co masz dziś na sobie.

Koszulkę z herbem Gryffindoru i znoszone dresy.

15. Jaki jest twój znak zodiaku i jakie masz cechy charakteru z nim związane.

Jestem skorpionem, a co za tym idzie potrafię być piekielnie wredna i pamiętliwa.

16. „Co by było gdyby…” dokończ i odpowiedz.

Co by było, gdybym była znajomą Tylera Oakleya?
Prawdopodobnie cały czas bylibyśmy nawaleni.

17. Coś, z czego jesteś dumna?

Fakt, że sama wyremontowałam sobie pokój.

18. Jaki miałaś ostatnio problem?

Wpadłam w dół i zastanawiałam się, dlaczego moje życie jest tak nudne.

19. Pięć rzeczy, których pożądasz.

Wszystkie książki Stephena Kinga
Neonowe legginsy
Pastelowe włosy
Ładny nos
Tylera Oakleya

20. Twoje obawy.

Boję się starości.

21. Jak myślisz, jak będzie wyglądała Twoja przyszłość?

Nie wiem. Ta myśl mnie przeraża.

22. Czego uczy Twój ulubiony nauczyciel?

Geometrii wykreślnej.

23. Coś, za czym tęsknisz.

Tęsknię za dzieciństwem i za tamagotchi.

24. 5 słów/zdań, które Cię rozśmieszają.

Knur
Łopata
Widły
Majonez
Grabie

25. Coś, o co się aktualnie martwisz?

Studia.

26. To, co w sobie lubisz i nie lubisz?

Lubię durne poczucie humoru, nie lubię tego, że nie potrafię się integrować z ludźmi. Jestem kompletnym nolifem i całe dnie spędzam w internetach (jestem pewna, że Dan Howell jest moim dawno zaginionym bratem).

27. Motto, którym kierujesz się w życiu.

Alleluja i do przodu.

28. Miejsce lub miejsca, które chciałabyś odwiedzić lub do których chciałabyś się przeprowadzić.

Seul, Nowa Zelandia, Los Angeles, Las Vegas, Islandia.

29. 5 dziwnych rzeczy, które lubisz

Lubię wiele dziwnych rzeczy, ale niech będzie pięć.
Tańczyć techno
Jednorożce
Zimną kawę
Niskobudżetowe horrory
I ludzkie derpy


30. Jedna rzecz, która mnie ekscytuje.


Zakup nowej szminki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Senkju for komentarz XD <3

Obserwatorzy