24.01.2015

3. Wyzwania na rok 2015

Podróżując po blogach zauważyłam, że wielu z Was bierze udział w przeróżnych wyzwaniach, dlatego też postanowiłam, że w tym roku sama jakieś przed sobą postawię.
Wybrałam jak na razie dwa. Pierwsze z nich to 52 książki w rok, a drugie, 50 rysunków ze zgromadzonych przeze mnie stocków.
Zobaczymy, co z tego wyjdzie. O książki się nie martwię, bo uwielbiam czytać, ale z rysunkami może być problem. To dziwna sprawa, bo uczę się na kierunku, na którym rysunek jest bardzo potrzebny, tylko, że prawdę mówiąc ja nie lubię rysować. Bierze się to z tego, że moja cierpliwość zazwyczaj znajduje się na poziomie bliskim zera, a ja chciałabym mieć rysunek gotowy od razu. Tak się niestety nie da, więc się denerwuję i rzucam to w pierony. W każdym razie w tym roku obiecałam sobie, że postaram się czerpać z tego nieco więcej radości ;).

Poniżej znajduje się lista książek, które mam zamiar przeczytać w roku 2015 i mam nadzieję, że nie skończy się jedynie na 52 pozycjach.


1. Kathy Reichs – Kości pająka
2. Simon Beckett – Szepty zmarłych
3. Erik Axl Sund – Katharsis
4. Stephen King – Pan Mercedes
5. Stephen King – Doktor Sen
6. Stephen King – Martwa strefa
7. Stephen King – Przebudzenie
8. James Patterson – Ósma spowiedź
9. Alex Kava – Mroczny trop
10. Robert Galabraith – Wołanie kukułki
11. Robert Galabraith – Jedwabnik
12. Suzanne Collins – Igrzyska Śmierci
13. Suzanne Collins – W pierścieniu ognia
14. Suzanne Collins – Kosogłos
15. Lawrence Block – Krocząc wśród cieni
16. James Rollins – Ołtarz Edenu
17. Patrick Lee – Tunel
18. Tess Gerritsen – Ogród kości
19. Graham Masterton – Infekcja
20. Graham Masterton – Plaga
21. Marcin Hybel – Awantura na moście
22. Frank Thilliez – Pokój umarłych
23. Jo Nesbo – Człowiek nietoperz
24. Jo Nesbo – Trzeci klucz
25. Brian Innes – Niezbity dowód
26. James A. Owen – Król Indygo
27. Clive Cussler – Skarby grobowców
28. Clive Cussler – Świt półksiężyca
29. Clive Cussler – Diabelskie wrota
30. Clive Cussler – Arktyczna mgła
31. Dan Poblocki – Klucz do zaświatów
32. Tess Gerritsen – Ścigana
33. James Patterson - Bikini
34. Bernard Miner – Nie gaś światła
35. Andy McDermot – Skarb Herkulesa
36. Derek Meister – Ghost Hunter – Światła, które zabijają
37. Jasper Kent – Trzynaście lat później
38. Clive Cussler – Wąż
39. Marek Krajewski – Władca liczb
40. Graham Masterton – Kandydat z piekła
41. Stephen King – Joyland
42. James A. Owen – Tu żyją smoki
43. James A. Owen – Powróc czerwonego smoka
44. Malachi Martin – Zakładnicy Diabła
45. Harlan Coben – Zachowaj spokój
46. Kathy Reichs – Wirusy
47. Kathy Reichs – Skarb
48. Tess Gerritsen – Dolina umarłych
49. Jo Nesbo – Pentagram
50. Grange Jean-Christophe – Las Cieni
51. Rainer M. Schroder – Dni ciemności
52. Sedgwick Marcus – Pocałunek śmierci

Stworzę zakładkę, w której będę odhaczać każdą przeczytaną książkę (przeczytane - pogrubione). Co do rysunków, to będą się one pojawiać na blogu wraz z oryginałami i będą poddawane analizie, czyli co mogłam zrobić, by wyglądało to lepiej ;). Muszę się również pochwalić, bo jestem w trakcie rysowania pierwszego obrazka i o dziwo, nawet mi to wychodzi ;).

Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wszystkim tym, którzy również postawili sobie wyzwania w tym roku, powodzenia i wytrwałości w realizacji. Osobiście mam nadzieję, że uda mi się wyrobić trochę wewnętrznej samodyscypliny i przede wszystkim cierpliwości ;).

Pozdrawiam ciepło,

Ravi Ollie

3 komentarze:

  1. Ciekawe pozycje zamieściłaś w tej liście :) Życzę powodzenia i jestem bardzo ciekaw wyzwania rysunkowego :)

    REVIEW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem uzależniona od książek, które wzbudzają dreszcz emocji. Dlatego też na moim zacnym regale stoją same thrillery, kryminały, horrory i przygodowe :D.
      Co do wyzwania rysunkowego, to sama jestem ciekawa jak to wszystko się potoczy, czasami obawiam się, że przy moim tempie pracy 50 rysunków, to o dużo za dużo :D, ale się zobaczy :).

      Usuń
  2. Twój blog został dodany do Katalogowego Świata

    Pozdrawiam i życzę kupę weny!
    Avery.

    OdpowiedzUsuń

Senkju for komentarz XD <3

Obserwatorzy